Рус Укр
(0) 044 323 09 14

Гарантія

Будь-яка продукція компанії Stokke, придбана в нашому магазині, має гарантію від постачальника на відсутність заводських дефектів.
Стандартнтй термін гарантійного обслуговування на продукцію Stokke становить 1 рік з дня придбання.

Компанія Stokke надає “Розширену гарантію” при реєстрації придбаної продукції на веб-сайті w.stokke.com. Гарантійний сертифікат буде відправлено покупцеві електронною або звичайною поштою по завершенню процедури реєстрації.
Срок “Расширенной гарантии” зависит от продукции и указан в описании к продукции, на странице w.stokke.com/#/terms и на Гарантийном сертификате после регистрации.
Термін “Розширеної гарантії” залежить від продукції та вказаний в описі до продукції, на сторінці w.stokke.com та на Гарантійному сертифікаті після реєстрації.
“Розширена гарантія” поширюється не на всю продукцію Stokke. Повний перелік продукції, на яку поширюється дія “Розширеної гарантії” можна знайти на веб-сайті w.stokke.com/#/terms.

Сервісне обслуговування протягом гарантійного терміну та строку дії “Розширеної гарантії” проводиться в авторизованому сервісному центрі, адреса та телефони якого вказані у гарантійному талоні.

Для гарантійного сервісного обслуговування необхідний правильно заповнений гарантійний талон постачальника або Гарантійний сертифікат “Розширеної гарантії”, а також оригінал розрахункового документа (квитанції, товарного, касового чека або іншого документа, що підтверджує факт покупки товару в одному з офіційних магазинів Stokke).

Вартість ремонтних робіт та запасних частин можна дізнатися, звернувшись за телефоном сервісного центру.

Адреса сервісного центру компанії Stokke:


Київ
Пр-т. Науки 4/2
Тел. (067) 216-93-24

Графік роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00;
Сб-Нд: вихідні.

Карта проїзду: